giz

müziksiz olmaz, chien noir, lumiere bleue

şimdi size bir sırrımı vereceğim. ve bu sır olmaktan çıkacak,  ha kahir ekseriniz önce çok meraklanacak acaba mithad efendi gene ne yumurtlayacak diyecek içinden. ama ve lakin; sırrımı öğrenince kiminiz burun kıvırıp kiminiz dudak bükecek. hı! sır dediğin bu muymuş? diyecek. küçümseyecek. yürü git işine mithad deyip kızacak hatta. çok azınız -ki onlar da asla müziksiz olmaz diyengiller- ben zaten biliyorum ki diyecekler. onların da çok az bir kısmı belki bir kişi aa bilmiyordum. iyi oldu bu diyecek.

ben tabi bunları bilmeyeceğim. sadece tahmin yürüteceğim. belki çoğunda da yanılacağım. ama birazdan söyleceğim sırrımı her pazartesi yapmaya devam edeceğim. ve benim gibi bir ayin ya da merasim yapar gibi her hafta bu eylemi gerçekleştirenlerle müzik kardeşi olduğumu düşüneceğim. 

sır mı?

her pazartesi spotify’da yenilenen haftalık keşif listesini baştan sona dinliyorum. ve bloga koyduğum şarkıların yüzde seksenini buradan seçiyorum.

işte bu haftanın şarkısı;


chien noir - lumiere bleue

Bu blogdaki popüler yayınlar

başlarken

olağan şüpheliler

tahammülsüzleştim - 2