kurtar bizi baba!




bu ülkede doğrular hep söylenir hep konuşulur ama hiç yapılmaz. çünkü bu ülke; dün dündür bugün bugündürlerin ülkesidir. verdimse ben verdimlerin ülkesidir. anayasayı bir bir kere delmekle bir şey olmazların ülkesidir.
az evvel instagramda 5 n 1 k’nın efendisi cüneyt özdemir’in programına katılan rahmetli recep yazıcıoğlu’nun sözlerini dinledim. mideme kramplar girdi, aklım karıncalandı, dişlerim gıcırdadı. lakin sadece üzülmekle yetindim. çünkü adam haklıydı. çok haklıydı. yıllar yıllar evvel söyledikleri aynıydı. hiç bir şey değişmiyordu hükümetler haricinde. gerçi şimdi o da değişmiyor. bir masalın peşinde sürükleniyoruz.
yazıcıoğlu’nun da dediği gibi halk çünkü bir kurtarıcı bekliyor. kılını kıpırdatmıyor. talep etmiyor. demokrasiyi, hukuku kendine göre yontuyor. bana dokunmayan bin yıl yaşasın diyor. ben maaşımı dolarla almıyorum ki diyor. diyor da diyor. ben niye dertleniyorsam. istanbul’un yeterince nemi var zaten. hak ettiğimiz gibi yaşıyoruz işte.. 

Bu blogdaki popüler yayınlar

başlarken

olağan şüpheliler

tahammülsüzleştim - 2